torstai 7. maaliskuuta 2013

Minä en ainakaan ole alkanut lähettelemään seiskalle kuvia suurista mustelmistani

"Minä en ainakaan ole vajonnut sille tasolle, että olisin alkanut lähettelemään Seiskalle kuvia itsestäni jossa olen täynnä suuria mustelmia päästä jalkoihin, tai kuristamisjäljet kurkullani, poliisin pöytäkirjoista ne kyllä löytyvät"

Artosta ei kuvia voinnut laittaa, kun Arto poromiehen ammattitaidolla hakkas aina ilman jälkiä. Muissa yhteyksissa on kyllä vajottu Arton tasolle ja laitettu naarmut ja kolhut ruutuun:

http://johannatukiainen.seiska.fi/2012/08/25/muut-tietyt-nettimediat-yrittavat-kaantaa-asiat-taysin-minua-vastaan/


"Ohessa on valokuvia saamistani suurista mustelmista, joita on ympäri kehoani, samoin suuri naarmu poskessani. 
En olisi antanut kuvia median julkaisuun, mutta luettuani muiden kirjoittamia valheita, pakkohan minun on antaa sitten todistusaineistoa. 
Huolimatta suurista mustelmistani, järkyttävästä tukastani repimisestä erään naisen osalta, kovasta kuristamisesta erään miehen osalta, olin jo ajatellut kuitenkin jättää asian sikseen, Suomessa tapahtuu kuitenkin jatkuvasti niin paljon kaikkea vakavampaakin ja mielestäni monet ilmoitukset ovat poliisien resurssien tuhlaamista."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti